10 Mart 2011 Perşembe

mimlendimmmmmmm


arkadaşım sezobigo beni mimlemiş seve seve kabul ediyorum geçeyim cevaplara
Hayalinizdeki meslek nedir?
doktor olmak isterdim
Kışın sürmeyi en sevdiğiniz parfüm nedir?
farketmiyor güzel koksun yeter
Çay mı kahve mi? Kaç şekerli? Sütlü/Sütsüz?
tabiki kahve şekerli ve sütlü
En en en önemli makyaj hileniz?
ben makyaj yapmıyorum hiç de sevmem bu soruyu geçiyorum
Tam şu an kucağınıza bir cin düşseydi ve 3 dilek hakkınız olduğunu söyleseydi, ne dilerdiniz?
en önce sağlık isterim sağlık olmazsa hiç bir şey olmuyor

Kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği veya tatlı. Bu öğünlerden ömrünüz boyunca yalnızca bir tanesini seçmek zorunda kalsaydınız, hangisi olurdu?
tabiki akşam yemeği yemeksiz duramam

Eğer Hello Kitty olsaydınız, kurdelanız ne renk olurdu?
kahverengi

Eğer ömrünüz boyunca yalnızca bir tane takı takma seçeneğiniz olsaydı, bu ne olurdu?
saat olurdu
Bitince almaya devam edeceğiniz kozmetik ürünü?
parfüm

Eğer geleceği görme şansınız olsaydı, görmek ister miydiniz? Evetse, tam olarak neyi görmek isterdiniz?
ben istemem geleceği görmek
Gizli ünlü aşkınız kim? (Fotoğraf koyun!)
hiçbiri
Neden blog tutmaya başladınız?
yaptıklarımı herkesle paylaşmak ve güzel dostluklar sanalda olsa bir de ilerde bakıp ben bunları yapmıştı demek
ben kimseyi mimlemiyorum isteyen alabilir herkese sevgiler



6 yorum:

Unknown dedi ki...

Iykide tutmussun.

Unknown dedi ki...

cok iyi yapmissin blog acarak :)

ahsenin dünyası dedi ki...

taze anne : evet bir de senin gibi güzel bir dost kazandım

efeninannesi dedi ki...

çok güzel cevaplamışsın balım sevgiler

Şengülce dedi ki...

canım lif hastasıyım örmeği çok severim ellerine sağlık çok güzeller.
burdanda örnek alabilirsin örüyorum..
http://sengulce.pasaj.com/

belguzaranne dedi ki...

gunaydın çocukların allah sağlıklı sıhhatlı buyutmek nasıp etsın sevgıler