26 Nisan 2011 Salı

çocuklarım ve merhabaaaaaaaaaa






hepinize merhaba arkadaşlar çok şükür bloglardaki yasak kalktı ve tekrar buradayım hepinizi çok özledim birazda bizden haberler vereyim oğlum 8 aylık oldu hemde çok yaramaz hiç bir yerde durmuyor eğer birde yürürse yandım yani şimdilik sürünmekle yetiniyor ama ne sürünme ben bırakıp çıkmadan bakıyorumki ismail benden önce çıkmış çok haraketli bilgisayar masasının altından çıkaramıyorum ben oturunca hemen bakıyorumki o da altına girmiş birazda büyüsün beni bilgisayarın yanına bile koymaz :)))korkumdan hiç yalnız bırakamıyorum düşer diye sadece uyuduğu zaman çok rahat ediyorum uyanınca kaldığımız yerden devam ediyoruz ama herşeye değer onun bir gülüşü çok sevdiriyor kendini anne demesi bile yetiyor bana ama sadece anne demiyor baba; mama; dede;memme; şimdilik bu kadar anlıyorum dediklerinden bunada şükür allah herkese versin inşallah çocuklarım canlarım bu günlük bu kadar herkese sevgiler .

18 yorum:

gelibolu17 dedi ki...

canım benim tekrardan hoşgeldin,şükürkavuşturana,gerçi hiç ayrılmamıştık ama olsun adettendir :) Yavrularınıda Allah bağışlasın,çok tatlılar maşallah :) eee bizde sürüne sürüne büyüttük çocukları,onlarla büyüdük,halada büyümeye devam ediyoruz :)
sevgiler canım,selamlar,eltinede selamlar öpüyorum ikinizide :)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
yerim ben onları. Allah nazardan saklasın. İsmail'in evin içindeki fıldır fıldır sürünüşünü gözümün önüne getirince çok hoşuma gitti. Bayılırım bıcırların o hallerine.
Allah yardımcın olsun.
SEvgiyle kal.

ahsenin dünyası dedi ki...

gelibolu: hoşbulduk canım allah hepizin çocuklarını bağışlasın evet bende onla sürünüyorum o nerde ben oradayım ne yapacan düşecek diye korkuyorum

bülbülünyeri:amin canım cümlemizinkini evet hiç durmuyor bir de tutup kalkıyor içim gidiyor düşecek diye ama çok tatlı bu halleri

elbistanli dedi ki...

Hoşgeldin canım.Allah bağışlasın yakışıklı oğullarını..çok tatlılar,Seninde Allah yardımcın olsun senin endişeli korkulu zamanların ismailinde en sevimli en tatlı zamanıdır..

maria dedi ki...

3 copii frumosi
fericire pentru copii
fericire pentru Ahsen
va imbratisez cu mult drag

mari

İkiz Annesi dedi ki...

Çok tatlılar 41 kere maşallah ne güzel oldu yasak kalktı hepimiz bir araya toplanıyoruz tekrar:)

marifet ellerimizde dedi ki...

ALLAH BAGISLASIN .MAŞALLAHHH...HEPSI COK TATLILAR ANNAESI:)BLOGDA COK GUZEL IZLMEYE ALDIM.SEVGILER...

www.sendepisir.com dedi ki...

Merhabalar, nihayet geldin. Çocukların, eşin ve tüm sevdiklerinle mutluluğun daim olsun. Allah bozmasın, görüşmek dileği ile..

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

CAnım Allah bağışlasın çok şekerler. sağlıklı ,başarılı ve güzelliklerle dolu yaşam sahibi olsunlar inş. sevgiler

ahsenin dünyası dedi ki...

elbistanlı: hoşbulduk canım allah hepimizin çocuklarını bağışlasın evet oğlumun en tatlı zamanı kendini çok sevdiriyor


mari: çok teşekkürler canım


ikizannesi: evet canım şu yasak kalkması güzel oldu bende özledim hepinizi


marifet ellerimizde : hoşgeldin canım sayfama güzel sözlerin için çok teşekkürler


sendepişir: çok sağol canım allah kimseyi ayırmasın aminnn

eli dedi ki...

mashAllah hepsi birbirinden tatli. Allah güle güle büyütme nasip etsin.

sevgiler eli

Unknown dedi ki...

tekrardan hoşgeldin.maşallah büyütmüşsün bebeği:)
maşallah annesi hep seni yanoında istiyordur napsın:))

ahsenin dünyası dedi ki...

eli : çok teşekkürler canım


sezobigo :hoşbulduk evet canım büyüyor kimseye gitmiyor beni istiyor yanında

belguzaranne dedi ki...

gunaydın uzun suredır yazamadım allah bağışlasın yaramaz olsun gule gule buyutun sevgıler çocukları öpuyorum

ahsenin dünyası dedi ki...

belguzaranne: çok sağol ablacım bende seni öpüyorum

balböcükleri dedi ki...

maşallah hepsi birbirinden şirin.bol bol yaz artık

ahsenin dünyası dedi ki...

serpil : sağol canım artık burdayım inşallah

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Once blogumu ziyaretin,uy,ve o guzel sözlerin icin cok tesekkurler canim.Yavrularin cok tatli masallah hele o bebis yokmu?ALLAHIM anali,babali,saglikli, huzurlu,mutlu buyumek nasip etsin.Amin.
Sevgilerimle...