14 Mart 2011 Pazartesi

lif modelleri





12 yorum:

efeninannesi dedi ki...

ellerine sağlık canım çok güzeller

ahsenin dünyası dedi ki...

efeninannesi: çok sağol canım

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım herbiri ayrı güzellik çok beğendim,sevgiler

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık .Benim çeyizzimede böyle bir sürü örüp koymuşlardı:)

www.sendepisir.com dedi ki...

En çok mor olanını beğendim. Ellerine sağlık canım.

maria dedi ki...

FRUMOS
FOARTE FRUMOS
FELICITARI


MARI

Cici Dükkan dedi ki...

hepsi birbirinden güzel. Kuğulu ve mor olana bayıldım, elinize sağlık.

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=168642682113532706#publishedcomments dedi ki...

SA.Hepside çok şık ayırd etmek zor ellerine sağlık canım...A.E.O

behlulksn dedi ki...

çok güzeller kermesler için güzel örnekler ben kermeslerden alırım lifleri.sevgiler

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

MERHABA çok güzel modeller ellerinize sağlık
SEVGİLER

Deli Anne dedi ki...

Menekşe olan ne kadar güzelmiş.. ellerine sağlık:)

belguzaranne dedi ki...

GUNAYDIN ELINE SAĞLIK MOR LIFE BAYILDIM