11 Kasım 2009 Çarşamba

SEBZELİ BULGUR PİLAVI

MALZEMELER
BULGUR
2 TANE DOMATES
3 TANE YEŞİL BİBER
2 TANE PATLICAN
BAHARAT
TUZ
TEREYAĞ VE MARGARİN
YAPILIŞI
ÖNCE BİBERLERİ İNCE İNCE DOĞRAYALIM VE TENCEREYE YAĞIMIZI KOYUP BİBERLERİ KIZARTMAYA BAŞLAYALIM VE PATLICANLARIDA KÜÇÜK KÜP ŞEKLİNDE DOĞRAYALIM VE KIZARAN BİBERLERİN İÇİNE KOYUP BERABER KIZARTALIM KIZARDIKTAN SONRA DOMATESLERİDE KOYALIM BİRAZ PİŞİRELİM SONRA BULGUR TUZ BAHARATLARI DA KOYUP PİŞİRELİM SUYUNU KATIP BİRAZ DAHA PİŞİRİP OCAKTAN ALALIM DEMLENDİKTEN SONRA HAZIRDIR AEİYET OLSUN

5 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım nefis görünüyor benimde favorimdir bu pilav canım çekti bak şimdi:))
yarın yapayım bugün yemeğim hazır:)))
teşekkürler ellerine sağlık

Şengülce dedi ki...

Canım pilavın yanında birde turşu
ne güzel yenir ellerine sağlık birtanem ..sevgiler..

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar arkadasim, uzun zaman ugruyamadim, kusuruma bakma.
Bulgur pilavin harika olmus, hemde patlicanli tam benlik, ben bu tabagi aldim gidiyorum:))
Ellerine saglik, sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Eşimde çoookk sever bu pilavı..
Bazen menemenden iki kaşıkçık ayırır ona bulgur ekler yaparım..
Eline sağlık canım...
Bir zaman blogcuda ahsen50 yada ahsen58 vardı omusun dedim bir anda..Tanıştığımıza memnun oldum canım..Her daim muhabbelet sevgiyle....

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

enfes görünüyor.ellerine sağlık sevgiler.