1 Mayıs 2011 Pazar

bir blog hikeyesi mimlendimmmm

merhaba arkadaşlar canım arkadaşlarım gelibolu ve efeninannesi beni mimlemişler seve seve cavaplıyorum mimimizin konusu güzel bir blog hikeyesi bakalım benim blog hikeyem nasılmış

ben blogu eltim ayşe melek sayesinde açtım onun blogu vardı acaba bende becerebilirmiyim dedim oda neden beceremiyesin dedi ve çalışmalara başladı çünkü ben fazla becerikli değildim hep eltim ilgilendi ben öğrenene kadar nerede yanlış yapsam arayım hep ondan düzeltmesini istiyordum tabiki arada oda sinirleniyordu :)))öyle böyle değil hiç anlamıyordum sayesinde şimdi baya anlıyorum eltime çok teşekkürler bana katlandığın için
geçeyim bende merak ettigim blogların hikayesine
daha çok arkadaşım vardı merak ettiği cevaplamazlar diye bu kadar yazıyorum ama yinede cevaplamak isteyenler alabilirler herkese sevgiler

7 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım aslında ben mim yyaınlamıyorum ama:) bu çok hoşuma gitti:)
bir dahaki post ta cevaplayacağımm:)
çok teşekkür ederim:)

efeninannesi dedi ki...

ne demek canım rica ederim ama sende az kızdırmıyodun hani neyse umduğumdan daha çabuk öğrendin şimdi süpersin sevgiler...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
teşekkür ederim. En kısa zamanda cevaplayacağım.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Canim beni mimledigin icin sagol. Cevapladim. Bu arada becermissin hemde fazlasiyla :)

efeninannesi dedi ki...

günaydınlar canım nasılsın yeğenim nasıl çpk öpüyorum ikinizide sevgiler

gelibolu17 dedi ki...

Canım merhaba,günaydın :) beni kırmayıp cevapladığın için çoook teşekkürler,öpüyorum seni,sevgiyle kal,selamlar :)

www.sendepisir.com dedi ki...

Eltine seni bize kazandırdığı için teşekkürler ve selamlar..