5 Mart 2011 Cumartesi

fırında çupra ve roka salatası


merhaba canlarım bu gün bloguma girdim hemen bir tane tarif yayınlayayım dedim çünkü bir girebilirsem bir dahakine giremiyorum çok alışmışım blogumda bir şeyler paylaşmaya şimdi boşlukta gibi kaldım eğer tamamen kapanırsa blogspot beni bu adreste bulabilirsiniz http://benimbecerilerim.wordpress.com/ ama bura hiç blogspot gibi degil hiç sevmedim çok karışık anlamıyorum hiç blogspot çok güzel hemde kolay bir de sizin gibi dostları nerede bulacağım umarım sitelerimiz kapanmaz sizden ayrılmak zorunda kalmam BLOGUMUZA DOKUNMASINLAR canlarım hepinizi çok seviyorum rabbime emanet olun umarım tekrar görüşebiliriz şimdi geçeyim tarifime
malzemeler
2 tane çupra
1 tane soğan
1 tane domates
2 tane yeşil biber
tuz
sıvı yağ
yapılışı: balıklarımızı bir güzel temizliyoruz benim gibi temizlenmişte alabilirsiniz tepsiye halka halka doğradığımız soğan domates biber diziyoruz üzerine balığımızı koyuyoruz balığın üzerine tuz ve sıvı yağ gezdiriyoruz ve fırında pişiriyoruz sıcak sıcak servis yapıyoruz herkese afiyet olsun
roka salatasının malzemeleri
roka
domates
salatalık
tere
yarım limon
tuz
çok azda sıvı yağ
yapılışı: malzemelerin hepsini doğrayıp bir kaba alalım üzerine tuz ve sıvıyağı ve limonuda koyum güzelce karıştıralım bu kadar salatamız hazır afiyet olsun

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok guzel gorunuyor. Nasil canim cekti simdi :)

ahsenin dünyası dedi ki...

taze anne : yakın değilizki gönderiym canım

kalpkurabiye dedi ki...

ah canımmm biran evvel biter bu "yasaklı günler" inşallah...
çipra enn sevdiğim balıktır çok severim ellerine sağlık canım..

ahsenin dünyası dedi ki...

kalpkurabiye: inşallah canım bu günler de geçer

Adsız dedi ki...

ellerine sağlık olsada yesek şimdi :)) sevgiler canım

ahsenin dünyası dedi ki...

siyah süt: çok tşk canım her zaman beklerim

www.sendepisir.com dedi ki...

Denizden babam çıksa yerim diyenlerdenim. Ellerine sağlık canım. İyi haftalar..

ahsenin dünyası dedi ki...

sendepişir: bende çok severim balık ama sadece hamsiyi sevmiyorum

çeşnici Handan dedi ki...

Haftasonu en sevdiğim menü. Ellerine sağlık canım.

ahsenin dünyası dedi ki...

çeşnici handan : evet çok güzel oluyor teşekkürler canım

efeninannesi dedi ki...

canım merhaba ellerine sağlık balık nefis görünüyor inşallah çabuk biter bu yasaklı günler diğer blogunada yorum biraktım faceyede müsait olunca görüşelim ok by