18 Ocak 2011 Salı

bebeğimin çorbası 2

merhaba arkadaşlar yine oğluma yaptığım ama oğlumun bir türlü yemediği çorba tarifi yayınlıyorum oğluma çorba yediremiyorum 2 kaşık alıyor hemen suratını buruşturuyor ben nasıl yedirecem bilmiyorum ben ne heveslerle yapıyorum değişik çorbalar ama küçük bey yemiyor bende fazla ısrar etmiyorum eninde sonunda inşallah benim dediğim olur bakalım bu ayda çıksın yinemi yemeyecek arkadaşlar sizlerinde kolay ve güzel tariflerinizi bekliyorum denemek isterim bakalım o mu inat yoksa benmi göreceğiz ya yiyecek ya yiyecek başka kurtuluşu yok pes etmeyecem:)))
malzemeler
1 kepçe yoğurt
1 yemek kaşığı pirinç
1 küçük boy patates
çok az zeytin yağı
yapılışı
önce yoğurdu bir güzel çırpalım içine pirinç ve doğradığımız patatesleri yağı koyalım suyunuda katıp pişirelim piştikten sonra blendırla bir güzel ezelim çorba mama haline gelince ocaktan indirip az ılıyınca yedirelim umarım sizin bebekler yer benimki çok nazlı afiyet olsun.

21 yorum:

umutluhayat dedi ki...

canım ellerine sağlık.moralini bozmak istemem ama bir çocuk başta nasılsa öyle gidiyor.benim oğlum 4 yaşında ama yemekle bir türlü barıştıramadık.daha biraz önce çorba yedirirken kendini zorla kusturdu.çok üzülüyorum hırsımdan ağlıyorum,şu andada moralim çok bozuk.

Lezzet sarayı dedi ki...

çorba gerçekten de çok güzel tam bebek çorbası.küçük bey bulmuş böyle besleyici çorbayı beğenmiyor demek bak seeeen mmmm ....Ahsen yer canım merak etme benim ufaklık 9 aydan önce bir şey yememişti ...
sevgiyle kal...
lezzet sarayı....

ahsenin dünyası dedi ki...

umutlu hayat: desene yandım benimkininde hiç yüzü yok çorbaya yemesini çok istiyorum diğer çocuklarım çok güzel yiyorlar umudumu yitirmek istemiyorum.
bergamanet: canım bende yemesini bekleyeceğim vardık pes etmeyeceğim her gün değişik çorbalar yapmaya devam

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
yemeyen çocuğu yedirmek gerçekten çok zor. Dilerim kazanan sen olursun ama tecrübelerim tersini söylüyor.
Sevgiyle kal.

Öznur dedi ki...

:) benim oğlum yemez çok zor.. En kolay tarhanayı yiyor içine peynir eziyorum birde et suyunu tel şehriyeyi seviyor.. ellerine sağlık..
Tarifkolik / Öznur

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık canım illaki alışacak :)) siz kendiniz ne yerseniz mnicik bir tat ağzına koy minik de olsalar büyüklerin yediklerini merak ediyorlar sanırım .
yeğenim daha emzirirken başladı tattırmalara(4. aydan sonra) şimdi önünden içinde yicek tabağı geçiremiyorlar:)))))) Maşallahı var önümüzdeki ay yaşına giriyor
asla belli bir tadı zorlama onun kokusunu aldığı anda geri çeviririr . sevgiler

ahsenin dünyası dedi ki...

bülbülünyeri: evet çok zorlanıyor umarım ben kazanırım canım
öznur: tavuklu tel şehriyeyide denedim ama onuda fazla sevmedi çok sağol canım
örgüçantam: ablacım oda biz ne yersek onu istiyor ama doktor fazla vermeyin yediklerinizden dedi ama ben çok az bile olsa veriyorum

Unknown dedi ki...

NE GUZEL. BENIM OGLAN YEMESSE BEN HIC PESINDE KOSMAM, ACIKINCE YER NASILSA

ahsenin dünyası dedi ki...

taze anne : güzel diyorsunda ek gıda vermezsem şimdi ilerde hiç alışamaz mecbur vermek zorundayım emziriyorum sütüm yetiyor ama bunlarıda vermem lazım canım

Unknown dedi ki...

seninki kac aylik oldu bu arada

ahsenin dünyası dedi ki...

taze anne : benimki şubatın 7 altı ayını bitirip yedi aylık oluyor

Unknown dedi ki...

o zaman normal ek gidaya baslaman, bizim daha 1 ayimiz var.

balböcükleri dedi ki...

ım mamma.şifa olsun kuzuya

kalpkurabiye dedi ki...

canım inşallah çabalın olumlu sonuçlanır anne değilim ki birşey diyeyim..

MERHABA dedi ki...

bebeğiniz için azda yese şifa olur inşallah .Şahsen kızım küçükken yemek yedirme konusunda sıkıntı çekmedim hatta öyleki şurubu bile iştahla içerdi, ama uyku konusunda sıkıntı çektim.Dilerim zamanla herşey yoluna girer.Sevgilerimle...

ahsenin dünyası dedi ki...

ahsenhatice: yedirmeye çalışıyorum canım ama bizim uyku sorunumuz yok uykusu çok iyi

Unknown dedi ki...

öncelikle bloğuma hoşgeldiniz.yemek konusunda ben sanşlı annelerdendim allaha şükür hiç sıkıntı yaşamadım.17 aylık oğlum ilk zamanlardan şimdiye kadar diş çıkarma zamanlarından hariç hiç sıkıntı çıkarmadı.ama kızkardeşimin benim oğlumdan 42 gün küçük kızı var o da hiç yemiyor.gerçekten zor işiniz allah kolaylık versin.
sevgiler

ahsenin dünyası dedi ki...

sezobigo: canım sende benim bloguma hoşgeldin ne güzel çok şanslısınız bekliyorum benimkide yer diye

gelibolu17 dedi ki...

Ellerine sağlık hamarat anne:)
nasılsın?
sevgiler selamlar,aç avcunu sana yağmur getirdim:)

efeninannesi dedi ki...

canım günaydın bitanem çorbandan bi kase alam dedim ama ben yiyememki bunu:))))))

ahsenin dünyası dedi ki...

gelibolu17: açtım avcumu aldım yağmuru çok teşekkürler canım:))
efeninannesi: alabilirsin zaten ismail yemiyor bari sen ye canım