21 Ekim 2010 Perşembe

bebek hırkası




7 yorum:

Filiz dedi ki...

merhaba ahsen hanım,bu hırka gerçekten çok güzel olmuş,emeğinize sağlık.sanırım ince bir ip ve ince bir şişle örmüşsünüz epey emekli bir hırka.ben de örgü örmeyi çok seviyorum ve örgülerimi paylaştığım bir blogum var.ziyaretinizle beni çok mutlu edersiniz:)
sevgiler

filizinevi.blogspot.com

balböcükleri dedi ki...

ya ben hiç beceremem böyle şeyler kendi çocuklarıma yapmak istedim ama yapamadım zaten annem fırsat vermedi:)dolu dolu yaptı senin kız çok şanslı

ahsenin dünyası dedi ki...

filiz evet ince ip ve ince şişle yaptım
serpil evet benim kız çok şanslı çok seviyorum örgü yapmayı öğrenmeni tavsiye ediyorum çok kolay

özlem dedi ki...

çok tatlı güle güle iyi günlerde giysin. seninde ellerine sağlık.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerine sağlık sıcacık giysin küçükhanım örneğide harika olmuş.
sevgiler canım

aysemmutfakta dedi ki...

sayfamda seni bir süpriz bekliyor canım sevgiler:)

Tiny Mini Design dedi ki...

Canım benim forumuna demet53 ile kayıt yaptık,çok zaman oldu hala aktive edilmemiş :((