7 Ocak 2011 Cuma

yeni yılın ilk mimiiiiiiiiiiiiiii



çok sevdiğim arkadaşımhttp://gelibolu17.blogspot.com/ ve http://yesilmutfaktantarifler.blogspot.com/beni mimlemişler ama bu seferki mim çok hoşuma gitti seve seve cevaplıyorum kendisine çok teşekkürler geçeyim sorulara
soru1:kaç yaşındasınız.
cevap1: kadınların yaşı sorulmaz ama ben cevap vereyim 29
soru2:isminizin son harfi
cevap2: söylüyorum ismimin son harfi N
soru3:en sevdiğiniz renk
cevap3:siyeh ve kahverengi bu renleri çok seviyorum açık renleri fazla sevmiyorum
soru4:kilonuz kaç

cevap4: ya bu soruyu hiç sevmedim ama söyleyeyim bari ama doğumdan sonra aldım bunuda belirtiym 73
soru 5:boyunuz kaç
cevap5:158
soru6:ailenizin kaçıncı çocuğusunuz

cevap6:2 numarayım
soru7:en sevdiğin şarkı?

cevap7:ben çok bir çok şarkı seviyorum hangisini seçsem acaba mustafa ceceli hastalıkta sağlıkta
soru8:sizce sarışınmı esmermi?
cevap8:bence farketmez
soru9: sıgara kullanıyormusunuz?
cevap9: hayır kullanmıyorum
soru10: alkol kullanıyormusunuz ?
cavap10: asla kullanmadım kullanmayıda düşünmüyorum
soru11: çayı fincandamı içersiniz çaybardağındamı?
cavap11: ben hiç çay içmem bitki çayları ve fincanda içiyorum
bende bu arkadaşlarımı mimliyorum kolay gelsin

7 yorum:

özlem dedi ki...

güzel mim olmuş tebrikler

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

mimlediğin için teşekkür ederim canım
hemen cevapladım :)
sevqiler...

SerpiL dedi ki...

güzel bir mim ama annemizin kızlık soyadı sorulmamış nyseki:))

ahsenin dünyası dedi ki...

özlem: çok sağol canım
yasir in annesi: cevapladığın için ben sana teşekkür ederim
serpil: evet çok güzel mim sana katılıyorum iyi ki sormamışlar bir o kaldıydı yazmadığım

Taze Anne dedi ki...

Sagol canim beni mimledigin icin.

Deli Anne dedi ki...

Tebrik ederim arkadaşım ve teşekkürler.

Gelibolu17 dedi ki...

canımsın çok teşekkür ederim,ne güzel cevaplar bunlar böyle:)
ya bazen soruları abartıyolar hakikatten,ama genede iyi oluyor birbirimizi daha yakından tanımak için.
selamlar sevgiler olsun:)