7 Kasım 2010 Pazar

oya modelleri





























13 yorum:

yaseminlerim dedi ki...

Canim iyi aksamlar dilerim igne oyalarin hepsi harika ellerine saglik gule gule kullan bitanem sevgilermi biraktim.

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım,hepsi de çok güzel olmuş.
Eskiden çok yapardım tülbent oyası,ama epeydir yapmıyorum,resimleri görünce,şöyle derin bir iç geçirdim :)
Çok hoşuma giderdi rengarenk çiçekler yapmak..
Şimdilerde oyasız tülbentler alıyorum hep,daha kullanışlı gibime geliyor,ama hediye yapmak için tekrar yapmaya başlasam çok iyi olacak galiba..
sevgilerimle..

kutsalsofra dedi ki...

çok beğendim,svgili ahsen,bu günlerde üşenmezsem bir tane başlıyacağım,
unutmadan meleği soracaktım,msn deki adresine tıkladım açılmıyor,
çokda hevesli bir arkadaşımızdı,blogunu bıraktımı?
selmlar

maria dedi ki...

FOARTE FRUMOS
FELICITARI
CU MULT DRAG
TE IMBRATISEZ
MARI

Adsız dedi ki...

modeller güzelmis paylasim icin tsklr :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

canım ellerine sağlık hepside birbirinden güzel. sevgiler

ahsenin dünyası dedi ki...

kutsalsofra eltim melek dikiş nakış kursuna gittiği için bilgisyarın başına bile geçemiyor o yüzden kapadı blogunu tekrar açarmı bilmiyorum

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

hepsi çok güzel ve şık..ellerine sağlık..

balböcükleri dedi ki...

maşallah hatunun 10 parmağında 10 marifet.daha neler koyacan bakiim şu bloga.ühühühü hayatta yapamam ben bunlardan.

gelibolu17 dedi ki...

Oyaların hepside çok güzeller canım,ellerine sağlık.
selamlar

allsocute dedi ki...

cok guzel olmuslar, bayiliyorum oyalara, ellerine saglik :)

[bir de bir tavsiyede bulunabilir miyim, bu yakin fotograflar pek net cikmamis, yakin cekimlerde fotograf makinende "macro" ya bas, lale gibi bir cicek sekli var o acik olursa cok yakindan cekimler nefis olur]

♥♪♫♥SEMA♥♪♫♥ dedi ki...

merhabalr geleneksel blog ziyaretlerimi yaparken buldum burayı oyaların hepside birbirinden güzel..bende kendiminkileri göstersem miki diye düşündüm:)elcağızlarınıza sağlık..beklerim efendim bende..sevgiyle:)

ahsenin dünyası dedi ki...

ALLSOCUTE çok teşekkürler arkadaşım tavsiyeni dikkete alacağım