19 Ocak 2010 Salı

mimlendimmmmmmmm


canım ablam http://sengulceherturden.blogspot.com/ beni mimlemiş çok teşekkür ediyorum ve geçiyorum sorulara.
1) bloğu nuzu ilk ne zaman açtınız?
10.23.2009 da açtım.
2)blogunuzda işlediniz konular nelerdir?
yemek ve elişilerim.
3) blogunuzla ilgili düşünceleriniz nelerdir?
blogumla ilgilenmek çok hoşuma gidiyor yaptığım şeyleri eklemekte çok güzel.
4)blogunuza yadığınız ilk yazı nelerdir?
ilk yazdığım yemek tarifiydi.
5)sizi izlemeye alan ilk kişi kimdi?
eltim asimelekti.
6)ilk yorum yazan kişi kimdi?
yaseminlerim arkadaşım dı.
7)en çok yorum alan yazınız hangisidir?
en çok yorum muzlu pastam aldı.
8) beğendiniz düşündünüz yazınız?
domuz gribiyle ilgili yazımdı.
9)tarafınızdan düzenlenen etkinlik( var ise)
hiç etkinlik düzenlemedim
10) katıldınız etkinlik?
yok hiç etkinliğe katılmadım
11) katıldınız yarışmalar?
hiç yarışmaya katılmadım
12) 100 ve katlarındaki üyeleriniz (var ise)
54 üyem var
13) toplam yazı adetiniz geçen yıla ait?
sonra eklerim
14) her gün ziyaret ettiğiniz blog ve siteler nelerdir?
sitemde yazılı arkadaşlarımı her gün ziyaret etmeye çalışırım.
15)blogunuzun size kazandırdıkları?
çok iyi arkadaşlıklar adindim ve bide yaptığım her şeyi sizlerle paylaşmak
bende bu mimi bu arkadaşlarıma gönderiyorum

3 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
her mim birbirimizi daha iyi tanımamızı sağlıyor.
Sevgiyle kal.

asimelek58 sizlerle dedi ki...

mimini aldım tesekkürler canım sevgiler

capankizimutfakta dedi ki...

MIMIN ICIN TESEKKUR EDERIM. CEVAPLARIM YAYINLANDI... SEVGILER...